Saturday, April 24, 2010

PAKATAN RAKYAT TERDESAK...DEBAT PERDANA TAKTIK KOTOR TERAKHIR

Naib Presiden PKR Azmin Ali mencabar Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak berdebat dengan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim malam ini, sekali gus mengesahkan ura-ura program tersebut yang diiklankan melalui kain rentang di pelbagai tempat.

“Malam esok (24 April) debat Datuk Seri Anwar dan Najib, permit polis sudah dapat. Kalau tidak berani bagi Rosmah (Mansor ganti),” cabar Azmin dalam ceramah perdana Pakatan Rakyat di Sungai Buaya malam semalam.

Azmin yang kita ketahui sebagai anak emas kepada Anwar Ibrahim cuba bermain politik kotor disebabkan ceramah pembangkang yang tidak mendapat sambutan. Mereka cuba untuk mengelirukan rakyat apabila menyebarkan kononnya, akan ada debat di antara Anwar Ibrahim dengan Datuk Seri Najib Razak di Stadium Kuala Kubu Bharu malam ini.

Namun, taktik kotor ini dapat di kenalpasti dan di pantau . Pihak media telah pun mengwar-warkan di dalam berita mengenai debat perdana palsu ini . Dalam usaha mencemarkan nama baik Perdana Menteri, pihak PAKATAN RAKYAT sanggup melakukan apa sahaja sebagai jalan terakhir mendapatkan sokongan pengundi di Hulu Selangor.

Bicara hati : semakin dekat hari mengundi semakin terdesak Pakatan Rakyat meraih undi, moga tidak berlaku kejadian yang tidak diingini...





No comments: