Friday, April 23, 2010

HAJI ZAID MUGBREW TELAH SELAMAT DISUCIKAN

Hari ini akan berlangsungnya satu majlis "penyucian dosa" dan penyerahan tiket "ke sorga" kepada calon PKR iaitu Zaid Ibrahim oleh Tok Guruh Pas, Wali terompah Nik Ajezz.

Majlis dijangka bertempat di Masjid Ulu Bernam selepas sahaja solat Jumaat.

Dijangka ramai penganut parti sorga Pas akan turun meramaikan majlis tersebut yang turut menyaksikan buat pertama kalinya seorang melayu proksi DAP seperti Zaid menerima anugerah tertinggi dari parti tersebut.

Sungguh bertuah Zaid Ibrahim kerana salahlaku moralnya selama ini seperti minum arak, judi lumba kuda, menyokong isu murtad, mempertikaikan hukum Islam dan menyaman HUDUD akan terhapus hari ini dibawah "karamah" Tok Guruh Nik Ajezz.

Dikhabarkan oleh sumber bahawa kemuncak acara pada petang ini ialah upacara mengetuk kepala Zaid dengan terompah Nik Ajezz sebanyak 100 kali bagi mengeluarkan segala daki-daki Umno dari otaknya.

Selepas itu, ritual merejam Zaid Ibrahim kedalam kolah masjid akan dilakukan bagi menanggalkan sifat-sifat mazmumah yang diwarisinya dari Umno.

Akhir sekali, selepas selingan kata-kata maki hamun dan ucapan carut marut dihamburkan kepada Umno dan Barisan Nasional oleh Tok Guruh, barulah akan dilangsungkan dianugerahkan "pass VVIP ke sorga" untuk Zaid serta diumumkan nombor keanggotaannya sebagai keluarga baru "kerajaan langit". - pusaka ayahnda

Bicara hati : upacara bersejarah yang berlaku pada insan terpilih sahaja...

2 comments:

MAWAR BERDURI said...

ha ha ha...haji Mugbrew..?????

Anonymous said...

adoiii...kenapa 100 kali je, kenapa tak hantukkan sekali ke dinding masjid, baru afdal.....