Monday, April 19, 2010

SELANGOR MILIKI EXCO KOBOI?

Rentetan dari artikel yang ditulis sebelum ini, Selangor Darul Maksiat?.. mungkin antara punca utama yang menyumbang kepada peningkatan kadar gejala maksiat kerana wujudnya EXCO KOBOI di pentadbiran kerajaan negeri.

YB Ronnie Liu Tan Kiew sebagai Pengerusi Jawatankuasa Tetap Kerajaan Tempatan, Kajian dan Penyelidikan secara terangan menyalahguna kuasa apabila campur tangan dalam menghalang penguatkuasa MBSA merampas minuman keras di kedai serbaneka 7-elevan di Seksyen 8 Shah Alam. Beliau juga antara yang didakwa menghalang polis dan MPSJ daripada menguatkuasa undang-undang yang membabitkan pelacuran di hotel tiga bintang di Puchong Jaya.

Itu antara maklumat yang kita tahu, bagaimana pula dengan perkara-perkara lain yang dilakukannya secara selindung, tidak hairanlah berlakunya peningkatan gejala maksiat dan tercemar kesucian bandar Shah Alam yang dipertahankan sekian lama.

Bicara hati : sedih apabila bandaraya Shah Alam yang indah, yang menjadi komuniti melayu islam tercemar kerana ketidakperihatinan pimpinan sedia ada...

1 comment:

MAWAR BERDURI said...

salam?

bagi pkr tak pa kalu depa yang buat...smua halal uhuh...betul2 sesat